Loading

De jury

Maak kennis met de juryleden

De jury bestaat uit onafhankelijke deskundigen op verschillende vakgebieden (financieel, bedrijfskundig, strategisch, communicatie). Zij bepaalt welke van de  aangemelde bedrijven genomineerd worden, bezoekt deze genomineerden en stelt aan de hand van vooraf opgestelde criteria vast wie de winnaar wordt. De jury van de Haarlem Business Awards 2017 bestaat uit

Meld je nu aan, bijwonen is gratis!

De Awards zijn ook een mooie opmaat voor de Ondernemersverkiezing Noord-Holland.
Sander Verhulst
Flanderijn incasso & gerechtsdeurwaarders

Als nieuw jurylid bij de Haarlem Business Awards stel ik mij graag aan u voor:
Mijn naam is Sander Verhulst en ik ben account manager bij Flanderijn Incasso en Gerechtsdeurwaarders. Ik heb mij in de voorgaande jaren gespecialiseerd in credit management en zodoende ontzettend veel bedrijven onderzocht op financiele gezondheid. Deze kennis zet ik dagelijks in bij het oplossen van problemen die ondernemers aan mij voorleggen. En nu dus ook als lid van de jury.
Met onze dienstverlening op het gebied van debiteurenbeheer, incasso en uitvoering van onze taken als gerechtsdeurwaarder, helpen wij bedrijven met hun focus op hun core business. Door onze zeer grote database, ervaring en brede klantenkring zien wij al snel welke bedrijven het “voor elkaar” hebben. Ook wij vanuit Flanderijn brengen graag ondernemers op het podium die door hard en effectief werken bovengemiddeld succesvol zijn. Ik zie u dan ook graag op de finale avond op 19 oktober 2017.
Flanderijn Incasso en Gerechtsdeurwaarders heeft in totaal 14 kantoren, waarvan 13 in Nederland en 1 in België. Met momenteel ruim 600 medewerkers opereert Flanderijn sinds 1948 in deze branche. De vestigingen van Flanderijn bedienen samen meer dan 10.000 opdrachtgevers, waarvan een groot deel MKB-bedrijven. Speciaal voor deze groep heeft Flanderijn de MKB Incasso-overeenkomst ontwikkeld. Een product gericht op de MKB’er die niet alleen ondersteuning wenst wanneer de factuur niet wordt betaald, maar ook bij het aangaan van klantrelaties en bij het debiteurenbeheer. Met de MKB Incasso-overeenkomst kunnen ondernemers zich tegen een kleine jaarlijkse vergoeding, laten adviseren over hun Algemene Voorwaarden, zich laten ondersteunen bij het inrichten van het debiteurenproces, tegen een gereduceerd tarief creditmanagementtrainingen volgen én op basis van no-cure-no-pay in het minnelijk traject hun vorderingen kosteloos door Flanderijn laten incasseren!
Sander Verhulst
Flanderijn incasso en gerechtsdeurwaarders

Huibert Kralt
De Raad Vastgoed
Mijn naam is Huibert Kralt en ik ben werkzaam bij De Raad Vastgoed B.V. in de functie van adjunct directeur. Regelmatig spreek ik met verschillende ondernemers. Dit jaar ben ik ook één van de juryleden van de Haarlem Business Awards. Hieronder staan mijn 5 best practices om een succesvolle onderneming te runnen.

Huibert Kralt’s five best practices:

  1. Snel overzicht bij zakelijke aangelegenheden.
  2. Inzicht in financiën.
  3. Inzicht in mogelijkheden binnen een bedrijf.
  4. Goed in koppelingen leggen.
  5. Veel gezien door alle jaren ervaring.

Marco Mok
DM Creatieve Communicatie
Mijn naam is Marco Mok en ik ben meer dan 15 jaar werkzaam bij DM Creatieve Communicatie in de functie van Algemeen Directeur. DM is een communicatie adviesbureau dat werkt en advies geeft aan het MKB, maar ook aan multinationals. Dit jaar ben ik ook één van de juryleden van de Haarlem Business Awards. Hieronder staan mijn 5 best practices om een succesvolle onderneming te runnen.

Marco Mok’s five best practices:
1. Communicatiestrategie en Unique Buying Points
2. Website, webstrategie en call to action
3. Inzet van marketingtools zoals PR, e-mail, direct mail, beurzen, SEO en SEA etc.
4. Gebruik van social media: Linkedin, Faceook, Twitter, Youtube etc.
5. Marketing spoorboekje en budget

Mathijs Verbrugge
Van Diepen Van Der Kroef Advocaten
Mathijs Verbrugge is werkzaam als advocaat bij van Diepen van der Kroef advocaten en heeft Haarlem als standplaats. Van diepen van der Kroef is geboren vanuit een drang om deze complexe wereld zo helder mogelijk te maken. Een groep gepassioneerde mensen die samen met u tot het beste resultaat komt. Met circa 80 specialisten in allerlei rechtsgebieden vormen wij het grootste onafhankelijke advocatenkantoor van Nederland.

Mathijs Verbrugge is gespecialiseerd in het ondernemingsrecht, het insolventierecht, het contractenrecht en het procesrecht. Hij heeft zich gedurende zijn lange carrière ontwikkeld tot een allround advocaat die adviseert en procedeert voor ondernemingen en bestuurders. Daarnaast heeft hij ervaring als curator in faillissementen, waardoor hij vertrouwd is met alle soorten juridische vraagstukken rondom faillissement, herstructurering, liquidatie/bedrijfsbeëindiging, zekerheidsrechten en bestuurdersaansprakelijkheid.

René Zijtregtop
Kamer van Koophandel
Beste ondernemers,
Ik ben René Zijtregtop en zet mij via de Kamer van Koophandel in voor het succes en innovatievermogen van MKB’ers. Ik doe dat vanuit diverse rollen, zoals die van adviseur, bruggenbouwer, coördinator/projectleider, regelneef, makelaar/schakelaar, innovatiedeskundige, jurylid van verschillende ondernemersverkiezingen, etc. Tevens zorg ik voor het toegankelijk maken van kennisinstituten (TNO, Universiteiten, CWI, AMOLF, ECN, etcetera) voor het MKB. Alles met als doel om het MKB, de ruggengraat van de Nederlandse economie, te stimuleren, te laten innoveren en bovenal verbeteren.
Regelmatig spreek ik daarom met verschillende ondernemers en zie en beoordeel vele innovatieprojecten.

Dit jaar ben ik ook één van de juryleden van de Haarlem Business Awards. Hieronder staan mijn 5 best practices om een succesvolle onderneming te runnen.

René Zijtregtrop five best practices:
1. Het hebben van een missie (waarvoor sta je), visie (waarvoor ga je), strategie (bedrijfsstrategie, verdienmodel, focus, consistentie)
2. Het (blijven) zorgen voor een goede interne en externe communicatie van de missie en visie en de voortgang
3. Het voortdurend verbeteren van het innovatievermogen van het bedrijf
4. Zoek een peer-to-peer netwerk met andere ondernemers en onderhoud dat netwerk actief
5. Steek regelmatig je licht op bij de Kamer van Koophandel en kennisinstituten

Wilbert Philippo
InfoTrade
Omdat zeker nu Social Media een zeer sterke rol speelt in zakelijk succes verwelkomen wij van harte specialist Wilbert Philippo als nieuw jurylid.

Wilbert Philippo is oprichter van online marketingbureau InfoTrade. Opgericht in 2004 helpen zij al meer dan 13 jaar bedrijven met de transitie naar digitale verkoop en marketing.

Vrijwel geen enkel bedrijf kan groeien zonder een goede digitale strategie. InfoTrade begeleid kleine en grote bedrijven bij het inzetten van digitale communicatie. Welk medium is het meest geschikt, welke boodschap, wel kanaal en hoe bepalen we de criteria waarmee we ons resultaat meten.

Een aantal jaren geleden werd er nog vaak geciteerd: ‘De helft van mijn advertentiebudget is weggegooid geld, maar ik weet nooit welke helft’. Dit is tegenwoordig niet meer het geval. Door goed meten weet je steeds beter wat wel en wat niet werkt en kun je continue je strategie aanpassen.

In de jury van de Haarlem Business Awards kijk ik graag naar de online positie van de ondernemer en het bedrijf. Is er sprake van online personal branding? Is de website up to date met de huidige technieken? Is er genoeg kennis over online marketing aanwezig (intern of extern)? Bovenal: is er een goed geformuleerde online strategie?

Naast Founding Partner van InfoTrade is Wilbert ook oprichter en directeur van LeaseTrader en LeaseVergelijker. Beiden de grootste onafhankelijke websites met informatie en aanbod over autoleasen in Nederland.

Wilbert Philippo
Partner | InfoTrade Digital Advertising
0031 23 540 60 85 | wilbert@infotrade.nl

arrow_left
arrow_right
Sander Verhulst
Flanderijn incasso & gerechtsdeurwaarders
Huibert Kralt
De Raad Vastgoed
Marco Mok
DM Creatieve Communicatie
Mathijs Verbrugge
Van Diepen Van Der Kroef Advocaten
René Zijtregtop
Kamer van Koophandel
Wilbert Philippo
InfoTrade